Oma album

Olen palju siin kõnelenud enda lemmikutest fotograafidest, kuid ei ühtkit sõna enda tegemistest.  Seega, mõned päevad tagasi lappasin kodus oma albumeid ja leidsin sealt kaks pilti, mida tahaks siin jagada.  Need pildid pärinevad minu esimestest ilmutustest.  Muidugi mõlemad pildid on pildistatud Nikon FM-ga.

Kindlasti paljud tunnevad ära, kus see pilt tehtud on.  Selliseid armsaid kohti ei ole palju Tallinnas. Skännimisega on pildi toonid muidugi kaduma läinud mõnevõrra, kuid siiski annab aimduse.  Aga küsimus, miks just see pilt?  Lisaks isiklikele emotsioonidele, mis see pilt tekitab, tahaksin öelda hoopis miskit muud. Kui on valida, kas Fuji või Kodak, siis minu valik on kindel Kodak.  Minu jaoks on Kodak palju parema värviülekandega ja suudab kanda endas palju mõnusamaid pehmeid toone. Küll mõningate eranditega, aga üldiselt ei ole pidanud pettuma! Selle pildi tegemiseks sai kasutada odavat Kodak kodacolor plus 200. Mulle meeldib.

Teise pildina toon välja hoopis ühe mustvalge pildi.  Sest väga tihti, kuid mitte alati, ei suuda värviline pilt mõjuda selliselt nagu soovin.  Ma ei tea põhjust, kuid mustvalge pilt suudab seda!

Lisa kommentaar

