Mis on minu fotokotis?

Ei hakka enda esimest postitust muutma sisutühjaks. Pigem räägin sellest, millega ma pilti teen. Mis on minu fotokotis?  Kõige rohkem olen kasutanud oma Nikon D200.   Jäeb küll mitmetes asjades alla uuematele kaameratele, kuid mis armsaks on saanud ega siis sellest ei taha loobuda. Tegemist on väga hea kaameraga, vähemalt minu jaoks ning on täitnud kõik oma ülesanded siiani edukalt.  Selle kere ees olen hakanud kasutama, kas Nikon 50mm või 28mm. Kus neil mõlemal on omad head eelised ja võlud. Nii kui sammud loodusesse sean, keeran ma otsa  105mm. Just nimelt –  kui on loodusesse minek, hakkab koheselt jaht putukate peale. Sellest on raske rääkida, seda peab ise proovima ja mõistma! Kuid alati ei vii tee loodusesse, vaid hoopis inimeste vahele.  Selliseks puhuks olen   lisaks oma d200 võtnud appi vana Nikon FM. Abi on kindlasti väga marginaalne, kuid tuli tugev tahe proovida midagi  “ürgset”. Tegemist on täiesti mehaanilise kaameraga! (Valetan, valgusmõõdik on patareiga.) See annab võimaluse panna ennast proovile ning kasvatada teadlikust fotograafia olemusest.  Kuid sellest räägin ma eraldi lähemalt.

Selline on siis üldjoontes minu fotokoti sisu.

Igal juhul loodan, et sopased ilmad mööduksid kiiresti ja saaks kaameraga väljas end mugavamalt tunda!

Lisa kommentaar

